DYZELIŲ REMONTAS VILNIUJE

Keletas mano pastebėjimų apie dyzelinius automobilius vairuojančius klientus ir autoserviso paslaugas – arba kitaip tariant 3 vairuotojų kategorijas. Mūsų dyzelinių variklių remontas Vilniuje – konsultacijos, patarimai nemokamai.

dyzeliu servisas vilniuje

Ar žinote, koks autoserviso darbuotojų sunkiausias uždavinys?  Manote, jog gerai suremontuoti automobilį? Deja… Ne. Sunkiausia, padaryti taip, kad klientai teisingai suprastų, kas ir kiek kainuoja ir už ką jie moka pinigus remontuojant jų automobilį.

Kaip mums pavyksta tai padaryti, labai daug priklauso ir nuo mūsų išskirtų vairuotojų kategorijų:

Vairuotojai, kaip ir automobiliai yra skirtingi. Todėl norint atsakyti į klausimą „ką vairuotojai supranta apie savo dyzeliuko remontą “, tikslinga būtų pačius vairuotojus suskirstyti minimum į tris kategorijas:

1.

Visų pirmą reikėtų paminėti, kad yra vairuotojai – vartotojai ( tie, kurie tik vairuoja savo automobilį ir visai nesidomi, kas ir kodėl jame barška arba zvimbia. Kitaip tariant  tai kategorija, kuri dažniausiai važiuoja tol, kol automobilis nebeužsives arba sustos važiuodamas. Kaip bebūtų liūdna pripažįnti, tokie vairuotojai „ vartotojai“ ne tik moterys, bet ir nemaža dalis vyrų…

2.

Antrai kategorijai priskirčiau vairuotojus, kurie prie kiekvieno ūžesio, lemputės užsidegimo, įtartino variklio garso važiuoja tiesiai į autoservisą. Ko? Patarimo.. padrąsinimo …, o gal tiesiog nori, kad jų automobilis būtų nuodugniai patikrintas ir jie galėtų drąsiai važiuoti toliau?  Šiai kategorijai priskirčiau daugiau moteris, nei vyrus. Nors… pasitaiko ir vyrukų, kurie neatskiria guolio ūžesio nuo susidevėjusio amortizatoriaus siūbavimo. Tačiau čia viskas normalu – mes taip pat nesame visų galų meistrai ir nesistegiame reikalauti, kad kažkas tokiais taptų…

3.

Trečiajai kategorijai priskirčiau vairuotojus „profesionalus – mėgėjus“. Tai tie vairuotojai, kurie domisi savo automobiliu. Atvažiavus į autoservisą jie nori „rimčiau“ iš meistrų sužinoti, kas buvo ar yra sugedę jų automobilyje. Kartais jie norėtų patys dalyvauti savo auto remonte, stebėti procesą ar netgi patarinėti ir padėti…

Automobilio diagnostiką, patikrą ar gedimo paiešką galima palyginti su automobilio liga. Taigi, kiekvienas klientas – ar tai bus moteris ar vyras,  nori, kad jų automobilis „pasveiktų“ ir išriedėtų iš autoserviso sveikas. (žinoma, pageidautina, kuo greičiau)

Manau vairuotojo supratimas apie automobilio remontą dalinai priklauso, kokiai kategorijai jis pats priklauso! Pirmoji kategorija (visai nežinantys, kodėl automobilis sugedo) – ir jiems tai visiškai neįdomu.  Jiems svarbu galutinis rezultatas  (automobilio sutaisymas per kuo trumpiausią laiką, bei jo kaštai).

Antroji kategorija vairuotojų –  tai tie, kurie jau žino, kaip prasideda automobilių remontas: OBD pajungimas prie jų automobilio, kuris ir duos visus rūpimus  atsakymus (jų manymu);

Trečioji kategorija – dyzelinio ar benzininio automobilio remontą  suvokia kaip: Automobilio elektroninės dalies (būklės) patikra ( OBD –II) Pilna mechaninė automobilio apžiūra (kvalifikuoto specialisto apžiūra) Na ir remontas, vadovaujantis griežtai laikantis remonto procedūros reikalavimų

Esantys toli už Lietuvos ribų ir susidūrę su neeiliniu dyzelio gedimu, gali drąsiai rašyti komentarų formoje apie savo situaciją. Svarbu žinoti tai, kad kuo daugiau informacijos pateiksite, tuo didesni šansai gauti tikslesnį atsakymą: