DYZELIŲ PATIKRA IR DIAGNOSTIKA VILNIUJE KAUNE  

Taigi,  pradėkime nuo pat pradžių.  Žmogus turintis dyzelinį automobilį  dažnai susiduria su tokia problema, kaip dyzelinių variklių diagnostika.

Visas šitas procesas gana žymiai skiriasi nuo benzininio variklio diagnostikos. Nors atrodo kartais – kas gi tas dyzelinis variklis – viskas paprasta… Kaip du kart du – siurblys, purkštukai ir variklio mechanika. Plius variklio elektroninis valdymo blokas.  Tačiau…

1. Norint nustatyti siurblio gedimą ir įsitikinti ar jis blogas, dažnai reikia ne tik brangiai kainuojančių stendų, bet ir protingų žmonių, mokančių šia įranga dirbti.

2. Norint nustatyti ar purkštukai dirba idealiai visais darbo režimais taip pat reikia žmonių, mokančių ne keletą varžtų pasukineti, o kas liečia remontą ir jų sureguliavimą – šį darbą atliekantis asmuo turi turėti ir didelio pedanto savybių.

Tik su tokiais darbuotojais galima tikėtis, kad klientai negrįš po metų ar po pusės su tais pačiais gedimais ir nepatenkintais veidais.

3. Galų gale reikia gero dyzelisto su patirtimi – mechanikos žiniomis, kurių trūkumas dažnai pakiša koją ieškant sudėtingų gedimų, remiantis dyzelinių automoblių diagnostikos įrangos duomenimis…

Dyzelinių variklių diagnostika Kaune ir Vilniuje su galinga meistrų komanda

Kartais šie trys punktai susiveda į didelę dyzelio diagnostikos kainą, todėl žmonės išgirdę, kad vien tik patikrinimai gali siekti ne vieną šimtą litų, negali patikėti savo ausimis. Ir tai yra normalu, nes apart kainos, kurią vairuotojai išgirsta, dažniausiai jokio paaiškinimo iš ko ir kaip ji susideda nesulaukia.

Taip pat būna labai kaprizingų automobilių modelių, kuriuos įveikti galima tik nuodugnios dyzelinio variklio diagnostikos pagalba. Nuodugni dyzelinio variklio diagnostika – tai ne vien tik kompiuterinė diagnostika. Kompiuterinė diagnostika – tai tik pati pradžia.

Kaip dyzelinio variklio remontas kainavo beveik 700,- Eur, nors turėjo kainuoti nedaugiau kaip 35,- Eur

Norėdami paskaityti šią istoriją nuo pradžių – Nuoroda:>>> Dyzelinių variklių remontas

Servisas Nr. 2

Taigi toliau… Opelio savininkas susiranda, kas atlieka kompiuterinę dyzelinio variklio diagnostiką ir lekia tiesiu taikiniu užbaigti šio košmaro. Autoelektronikos meistrai, pasijungia savo elektronikos prietaisus ir mato, kad klaidos, kurias rodo diagnostikos įranga susijusios su siurblio mechanikos gedimu, taip pat neveikia Egr sistema Egr vožtuvas.

Na,  žodžiu, prieinama išvada, kad reikia remontuoti siurblį ir “turėtų” Opelis lėkti su vėju. Kadangi, su variklio mechanika, kaip ir viskas Ok, belieka tik kuro sistemos bėda.

Jeigu kas nors dar nežino, tai norime pasakyti, kad Opelio siurblio mechaninės dalies remontas – vienas iš brangiausiai kainuojančių siurblio remontų.

Naujo kaina svyruoja nuo 3000,- iki 4300,- Litų. Lietuvoje mechaninę dalį remontoja už 1200 – 1400,- Litų. Taigi siurblys remontuojamas. Žmogelis remontuoja siurblį ir … Nepagalvokit nieko blogo. Viskas gerai t.y niekas nieko nesugadina… Tačiau rezultatas: NIEKAS NEPASIKEITĖ!

Absurdas… Tačiau automobilių remonto gyvenime, būna visokių pokštų. Mūsų herojus sumoka pinigus. Meistrų diagnozė dabar galutinė ir neskundžiama – dėl visa ko kaltas ECU – variklio valdymo blokas. Kuris nesugeba sureguliuoti paduodamo kuro kiekio…

Na, tiek jau to – pasitaiko visko. Žmogelis važiuoja ieškoti, kas galėtų patikrinti, o galbūt ir suremontuoti variklio valdymo bloką – kompiuterį…

(Istorija tęsiasi) —>>> Nuoroda – elektronikos ir dyzelinių variklių remontas